Bomb Cosmetics, chciałoby się zjeść


      Gdyby nie wiedzieć do czego ta babeczka służy, można by się połakomić i ją ugryźć. Apetyczny zapach babeczki Bomb Cosmetics oraz jej przepiękny, dekoracyjny wygląd sprawiają, że najpierw nie chce się jej wyciągać z opakowania czy szafki, natomiast kuszący zapach, który dokoła się roznosi  sprawia, że nie chce się z nim rozstawać. Znając jednak moją ciekawość oraz zamiłowanie do pachnących kąpieli, niedługo po otrzymaniu wrzuciłam babeczkę do wanny...

Myślałam, że babeczka będzie musować jak wcześniej używane do tego celu kule i tabletki. Jednak nie, ona zaczęła powoli, delikatnie rozpuszczać się, uwalniając swój apetyczny zapach na całą łazienkę, a do wody zawarte w niej olejkiWoda nie pieniła się, ale jakby lekko zmętniała obdarzając moje zmysły wszystkimi dobrociami, które uwalniały  się  z babeczki.


Ponieważ babeczka była razem z wygraną od Gosi i nie było przy niej żadnego opisu, moja ciekawość poniosła mnie na stronę producenta, gdzie nas informują, że babeczki są wypełnione znanymi ze swoich zdolności do głębokiego nawilżania i odżywiania skóry, kremowym masłem kakaowym oraz masłem shea. Nie musują w wodzie, ale powoli i rozkosznie rozpuszczają się, uwalniając ciężkie od bogatych składników masełka i zmysłowe, czyste olejki eteryczne – prosto do wody i na skórę. Takie leniwe rozpływanie się może im zająć nawet 15 minut!

Babeczki są zwijane, wyciskane, formowane i dekorowane wyłącznie ręcznie. A więc każdy pojedynczy produkt jest absolutnie unikatowy!

Porównując wygląd swojej babeczki wydedukowałam, że jest ona o zapachu: mango z wanilią oraz zawiera naturalne olejki pochodzące  z grejpfruta i pomarańczy.

SPOSÓB UŻYCIA

Wrzuć maślaną babeczkę do ciepłej kąpieli, a zacznie delikatnie rozpuszczać się, uwalniając do wody nawilżające masełko kakaowe, które odżywi Twoją skórę. Dla najlepszego efektu wetrzyj dokładnie babeczkę w ciało. Babeczka ma wysoką zawartość olejków, więc jest specjalnie polecana osobom z bardzo suchą skórą! Pamiętaj, by po kąpieli dokładnie spłukać wannę. 

Składniki: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Zea Mays (Corn) Starch, Sodium Lauryl Sulfate, Sucrose, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Parfum (Fragrance), Aqua, Glucose, Glyceryl Stearate, Saccharide Hydrolysate, Acacia Senegal Gum, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil, Glycerin, Xanthan Gum, Citrus Grandis, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Limonene, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hydroxycitronellal, CI 77891, CI 47005, CI 19140, CI 18050.



Babeczka wystarczyła mi na dwie kąpiele, dlatego też nie zdążyłam doczytać przed jej użyciem, że mogę natrzeć babeczką skórę. Pewnie wykorzystam ta wskazówkę przy następnej okazji bo produkt ten naprawdę uzależnia nawet po jednym użyciu. Umilanie pielęgnacji i higiena połączona z prawdziwa przyjemnością, oraz brakiem uczucia wysuszenia skóry po kąpieli to jest to, czego potrzebują moja skóra i zmysły. 

Przyjemność nie jest tania, bo koszt tej babeczki wynosi około 12zł za 30g, ale czy byłoby tak fajnie mieć tak wszystko na zawołanie? Warto jednak pogrzebać w sklepach  z takimi rarytaskami,  a jest ich naprawdę wiele i sprawić prezent sobie czy bliskiej osobie. Polecam i pozdrawiam. :)

Komentarze

  1. A lot of thanks for your whole efforts on this website.
    Ellie loves carrying out investigations and it's really easy to see why.
    I know all about the compelling method you give informative information through this blog and recommend response from other individuals on this
    situation and my princess is starting to learn a great deal.

    Have fun with the remaining portion of the new year.
    You're conducting a great job.[X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]I'm really
    inspired together with your writing skills as neatly as with the structure on your weblog.
    Is that this a paid subject or did you modify it your self?
    Anyway stay up the excellent high quality writing, it is uncommon to look a nice blog like this one today.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

☆ Jest mi bardzo miło, kiedy odwiedzasz to miejsce i zostawiasz swój ślad. Jednak pamiętaj!

☆ KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE NIEOPŁACONE LINKI, LINKI DO ADRESÓW BLOGA LUB REKLAMY NIE SĄ AKCEPTOWANE I TRAFIAJĄ DO SPAMU!

☆ Nie widzisz swojego komentarza? Prawdopodobnie pozostawiłaś w nim nieopłacony link. Zgodnie z obietnicą trafił do spamu. Szanuj cudzą pracę! Mam alergię na cwaniactwo.
☆ Zanim napiszesz komentarz, poświęć chwilę i przeczytaj cały post. Chyba, że lubisz się kompromitować.

Jeśli podoba Ci się moja twórczość, będzie mi bardzo miło, jeśli postawisz kawę 🙂

Postaw mi kawę na buycoffee.to

instagram

Copyright © W Blasku Marzeń.