Firmox – Ampułka silnie odmładzająca, Yasumi

  
    Pielęgnacja skóry zwłaszcza w wieku dojrzałym jest podstawą do osiągnięcia pięknego wyglądu. Nie pomoże puder, róż, ani żadna nowa kreacja jeśli skóra pozostawia wiele do życzenia. Po ostatnich zabiegach w salonach kosmetycznych, chcę jak najdłużej zachować ich wspaniałe efekty, a od kiedy dowiedziałam się, że w moim mieście jest salon Yasumi, do tego pracuje tam nasza kosmetolog Marzenka, z przyjemnością chodzę tam na zakupy. Ostatnio dzięki pomocy Marzenki wybrałam dla siebie silnie odmładzającą ampułkę Firmox. Nie oszukujmy się, ale mój wiek przedemerytalny nieco zobowiązuje, a ampułki Firmox są przeznaczone nie tylko do zabiegu w salonie, ale także do użytku domowego. Najpierw miałam ampułkę nawilżającą, którą nie zdążyłam opisać, a na pewno to zrobię, kiedy do niej powrócę bo jest świetna. Dziś napiszę kilka zdań o ampułce odmładzającej, bo znów przegapię, a chcę się podzielić wrażeniami. 

Ampułeczka jest ze szkła, ale nie jest to taka ampułka, którą się łamie jak do iniekcji, ale zakręca się ją tą srebrzystą nakrętką. Ampułkę należy trzymać w lodówce i smarować nią twarz codziennie rano i wieczorem przed nałożeniem kremu. Ampułki Yasumi mimo niewielkiej - 3ml pojemności, wystarczy na kilka dni. Tą już mam około tygodnia, a zostało jej jeszcze pół. Prawie wodnista konsystencja pozwala cieszyć się dość długo.


Zadaniem ampułki Firmox jest zredukowanie ilości zmarszczek mimicznych, oraz nawilżenie i uelastycznienie i wygładzenie skóry dzięki niezwykłej recepturze składników aktywnych.

Argirelina - peptyd hamujący wydzielanie acetylocholiny zapobiega skurczom mięśni, dając efekt wygładzenia bruzd i zmarszczek.Ponieważ działa podobnie jak toksyna botulinowa (botox), wykazuje działanie wygładzające i rozkurczające mięśnie odpowiadające za powstawanie zmarszczek, do tego nie jest toksyczna, może być nakładana na skórę – nie wymaga iniekcji.

Kwas hialuronowy pozwala utrzymać prawidłowe nawilżenie skóry, a także zapobiega destrukcji włókien kolagenowych i powstawaniu zmarszczek. 

Lipopeptyd - peptyd stymulujący pracę fibroblastów, zwiększa syntezę kolagenu (zarówno typu I jak i IV) oraz kwasu hialuronowego, dzięki czemu wygładza zmarszczki i poprawia elastyczność skóry. 

Regularne stosowanie ampułki YASUMI Firmox według producenta redukuje i wygładza zmarszczki mimiczne dodatkowo zapewniając prawidłowe nawilżenie skóry.


AQUA (WATER), GLYCERIN, PENTYLENE GLYCOL, POLYSORBATE 20, CAPRYLYL GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POTASSIUM SORBATE, DISODIUM EDTA, PARFUM (FRAGRANCE), CARBOMER, XANTHAN GUM, SODIUM HYALURONATE, ACETYL HEXAPEPTIDE – 8, PALMITOYL PENTAPEPTIDE – 4, CI 42090 (BLUE 1), CI 17200 (RED 33).


Jak pamiętacie, moja twarz była poddawana niedawno świetnym zabiegom: najpierw była Infuzja Tlenowa, następnie zabieg Thermi Smooth, które spektakularnie poprawiły stan mojej skóry. Ampułkę tą sprawiłam sobie bardziej dla podtrzymania efektów po zabiegach niż do natychmiastowego działania. Stosowanie tej ampułki wzmacnia stan skóry, poprawia jej wygląd, świetnie nawilża na cały dzień, i naprawdę zmiękcza rysy twarzy. Jestem z niej bardzo zadowolona, tak samo jak z poprzedniej ampułki, którą jeszcze Wam opiszę. 

Koszt tej ampułki wynosi 13,90zł, trudno mi ocenić czy dużo to czy mało, wszystko zależy od zasobności portfela. Ja jednak Wam powiem, że mimo wszystko warto wspierać pielęgnację swojej skóry taką ampułką. Polecam.

Ampułki można dobrać do każdego rodzaju cery, do młodszej i starszej. Jest ich ogromny wybór. Można je kupić w salonie Yasumi, albo w sklepie firmowym, np. TU

Przed chwilą się dowiedziałam na Facebooku, że mój blog zdobył trzecie miejsce w Serwisie Uroda. Bardzo się cieszę!!! Gdyby nie Wy... Dziękuję ogromnie za Wasze wsparcie, za Wasze odwiedziny, idę się z tym oswoić... :)))

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego poniedziałku!!! 
I jak tu nie kochać poniedziałków! :D



Komentarze

Jeśli podoba Ci się moja twórczość, będzie mi bardzo miło, jeśli postawisz kawę 🙂

Postaw mi kawę na buycoffee.to

instagram

Copyright © W Blasku Marzeń.