Kolejne spotkanie blogerek we Wrocławiu


W minioną sobotę 22.08.2015roku miałam okazję być na kolejnym spotkaniu we Wrocławiu. Dwie godziny w pociągu i godzinny spacer w kierunku Starówki uprzyjemniły moją podróż...


Przy okazji w przedziale jechałam z już wcześniej poznaną blogerką Izą, ale moja skleroza nie potrafiła skojarzyć skąd się znamy, choć byłam pewna, że się już gdzieś spotkałyśmy. Obie przespałyśmy całą podroż, oświeciło nas dopiero przy wyjściu z pociągu. Ja Was bardzo proszę uświadamiajcie mnie w takich przypadkach, bo ja ostatnio kompletnie nie poznaję ludzi. ;) No więc o tym spotkaniu... Fantastyczna pogoda sprzyjała robieniu fotek pięknej Starówce. Jakie to wspaniałe miejsce! Po drodze gonił mnie pewien facet z różą, niestety, na pewno nie z sympatii, więc go sprytnie "zgubiłam". W drodze dopadło mnie też jakieś stowarzyszenie, wcisnęli spieszącej niewieście, czyli mi ulotkę, jabłko i błysnęli fleszem. Wcale nie poczułam się jak gwiazda, raczej jak idiotka, która z zaskoczenia nie skumała o co chodzi... Bo te ulotki pozwalają zarobić młodym ludziom, a ja nie lubię w tym utrudniać. No i trafiło się niechcący zdjęcie z ulotką, jabłkiem i z głupią miną. No i znów się rozgadałam... Ale zdążyłam na tą 13tą do urokliwej herbaciarni K2 na Kielbasniczej, gdzie serwują przepyszne desery oraz drinki, nie wspominając o pięknym wystroju wnętrz i bardzo miłej obsłudze. Byłam tam już przecież rok temu, też na spotkaniu ale w innym, równie fantastycznym towarzystwie.




Spotkanie to zorganizowały Agnieszka i Marta, właścicielki bloga ciekawekosmetyki.pl i świetnie to uczyniły, było naprawdę ciekawie! :) 



Dziewczyny zaprosiły przedstawicielki Biotanic, Amaderm oraz wizażystkę Earthnicity Minerals. Pani od marki Biotanic przedstawiła nam ekologiczne produkty, które są wykonywane w poszanowaniu dla środowiska. Mogłyśmy pomyziać skórę do woli, czego skutkiem od razu zakochałam się w przepieknie pachnącym oleju kokosowym. Do testowania jednak przypadł kolejny olej arganowy, ale też się przyda. :)




Kolejna przedstawicielka to pani z Zakładu Farmaceutycznego Amara, z pasją opowiedziała o dermokosmetykach Amaderm, gdzie główną rolę odgrywa mocznik, mający ogromne znaczenie w łagodzeniu chorób dermatologicznych. Jego działanie jest bezcenne.




W kolejnym punkcie programu pani Roma, która jest też wizażystką zaprezentowała kosmetyki mineralne Earthnicity Minerals. Wykonała makijaż Agnieszce, a dla nas wręczyła kilka miniaturek w pięknej torebeczce.




W trakcie pomiędzy prezentacjami trwała w najlepsze integracja, ploteczki o kosmetykach, no i rozdawanie upominków od sponsorów.  Było ich tak dużo, że do dziś ledwo ruszam się od dźwigania. Organizatorki puściły nas z torbami a ja ledwo się dowlokłam na pociąg i do domu. :) Zabranie ze sobą walizy na kółkach przy takiej szczerości organizatorek oraz hojności firm, to nie jest głupi pomysł. W pośpiechu zapomniałam o odpięciu plakietki, zrobiłam to dopiero na przystanku tramwajowym przy Galerii Dominikańskiej. :))


Nie zabrakło też zdrowej słodyczy, jak czekolada i owocowe batoniki.







Oprócz hojnych upominków odbyło się również losowanie pięknej nagrody-lokówki, która przypadła Dominice.


Nie mogło się też obyć bez grupowego zdjęcia. :)




Spotkanie było bardzo udane, świetnie się bawiłam, ale czas nieubłaganie gnał do przodu i trzeba było spieszyć na pociąg, bo Ania, córka moja z Wrocławia jeszcze na wakacjach. W spotkaniu udział wzięły fantastyczne dziewczyny...
  
Agnieszka i Marta – ciekawekosmetyki.pl
Dominika – kobieca-strefa.pl
no i  ja

Dziękuję Wam dziewczyny za wspaniałe spotkanie, oraz za udostępnienie swoich zdjęć. No i mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy. :)

Firmom dziękuję za wspaniałe i liczne upominki, O upominkach napiszę jednak w oddzielnym poście, jest tego taki ogrom, że do dziś jeszcze nie ogarnęłam wszystkich zdjęć.

Dziękuję jeszcze raz wszystkim i serdecznie pozdrawiam. :)

Komentarze

Jeśli podoba Ci się moja twórczość, będzie mi bardzo miło, jeśli postawisz kawę 🙂

Postaw mi kawę na buycoffee.to

instagram

Copyright © W Blasku Marzeń.